Monday, 23 April 2012

hadiah reunion 'FRIENDS 4 EVER'

assalam....

sebenarnya smalam sya n kwan2 yg lain de mjlis reunion kat SABAH ORIENTAL HOTEL....
sebelum rzal slaku kepala ktorg dea pun suruh lah ktorg bli hadiah tuk acara tukar2 hadiah...
jdi sya pun pusing2 lah kdai kat kwasan umah....sya bli je lah patung seramik teddy bear...hahaha...
sebenarnya sya xde idea nak bg hadiah pe...sya main bli je pe yg sya nmpk kat dlam kdai tu....

ni lah hadiah yg sya blikan tuk kwan sya yg sya pun x taw spe lah yg yg dpat hdiah ni :-


ni lah rupa dea lpas dibalut
pastu sya pun dapat lah hadiah yg ditukar....sya pun x tau sape yg bg hadiah tu...rse ye dari bdak lelaki kot...simple but nice....

ni lah hadiah yg sya dpat tu :-


simple but nice    



sya harap ktorg akan kekal sebagai kawan selamanya dunia dan akhirat....
SMILE         

No comments:

Post a Comment