Thursday, 19 April 2012

mini muffin

assalam...

hihihi...
semalam sya bru je bwat mini muffin sbb klmarin mama sya de ckp dea nak mkan kek cklat....
jadi smalm sya pun bwat lah mini muffin....kra ok lah tu wlaupun bkan kek cklat...hihihi...
bkan sya xnak bwat kek, cuma ari tu,sya try bwat kek cklat, rsult ye ataskek tu keras sgt tpi dlam dea ok lah...hihihi

ni lah gmbr dea mini muffin hasil cptaan sya:-

chocolate vochelle mini muffin  

mini muffin ni pun sya ubah ckit drpd resepi asal dea sbb bhn tu xde kat umah...hihihi....

smpaiketemu lagi di lain hari yer......mcm bersua muka plak kan.....hihihi...

SMILE....

No comments:

Post a Comment